 |
اختلال طیف اوتیسم
اثربخشی آموزش ضمنی مهارتهای اجتماعی بر بهبود توانایی ارتباطی کودکان دارای اختلال طیف درخودماندگی [دوره 2، شماره 3] |
 |
افراد بهبود یافته از کرونا
رابطه هراس از ابتلا به کرونا با میزان اضطراب افسرگی در افراد بهبودیافته از بیماری کرونا ویروس-19 [دوره 2، شماره 1] |
 |
افراد دارای
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر میزان اضطراب مرگ و قدرت حلمسئله در افراد مبتلا به سرطان [دوره 2، شماره 3] |
 |
افراد مبتلا به
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر میزان اضطراب مرگ و انعطافپذیری شناختی افراد مبتلا به سرطان [دوره 3، شماره 3] |
 |
باورهای فراشناخت
رابطه منبع مهار و باورهای فراشناختی با جهتگیری زندگی [دوره 4، شماره 2] |
 |
بدریختی بدنی
مقایسه ناگویی خلقی و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت و بدریختی بدنی در زنان ورزشکار و زنان غیرورزشکار [دوره 4، شماره 3] |
 |
تابآوری
پیشبینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان ورزشکار بر اساس عملکرد خانواده با میانجیگری تابآوری [دوره 2، شماره 4] |
 |
تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای
اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای بر افسردگی و اضطراب افراد دارای اختلال افسردگی اساسی [دوره 2، شماره 2] |
 |
ترس
اثربخشی حساسیتزدایی با حرکات چشم و بازپردازش بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 3، شماره 4] |
 |
توجه
اثربخشی پسخوراند عصبی بر افزایش تمرکز کودکان دارای اختلال بیشفعالی کاستی توجه [دوره 1، شماره 1] |
 |
تی دی سی اس
اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمهای بر نشخوار ذهنی اختلال استرس پس از سانحه [دوره 3، شماره 4] |
 |
حافظه کاری
اثر آموزش کاراته بر حافظه و توجه دانشآموزان دارای اختلال بیشفعالی کاستی توجه [دوره 2، شماره 3] |
 |
دانش آموزان
توانبخشی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال بیشفعالی کاستی توجه [دوره 1، شماره 1] |
 |
دانش آموزان
اثر بازیهای گروهی منتخب بر پرخاشگری و بیش فعالی دانش آموزان [دوره 2، شماره 4] |
 |
دانش آموزان پسر
اثر بازیهای سازمانیافته حرکتی-مهارتی بر خود کارآمدی دانشآموزان [دوره 3، شماره 3] |
 |
دانشآموزان
بررسی اثربخشی پسخوراند عصبی کاهش اضطراب رقابتی دانش آموزان ورزشکار منطقه چهار تهران [دوره 2، شماره 4] |
 |
رابطه ادراک از حمایت اجتماعی مدیر و مربی با کاهش استرس ورزشکاران
رابطه بین رفتارهای مربیگری و رضایت ورزشکار: مطالعه همبستگی بینرشتهای در شطرنجبازان [دوره 4، شماره 2] |
 |
رفتارهای خودآسیبرسان
پیشبینی رفتارهای خودآسیبرسان بر اساس آسیبهای کودکی در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 3، شماره 4] |
 |
روانسنجی
هنجاریابی مقیاس خودانگاره بدنی در دانش آموزان دختر متوسطه اول شهر تهران [دوره 2، شماره 4] |
 |
روایی
هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس عملکرد ورزشکاران [دوره 3، شماره 1] |
 |
زنان مطلقه بهزیستی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل ابهام و ناگویی هیجانی زنان [دوره 4، شماره 1] |
 |
سرطان
اثربخشی طرحوارهدرمانی هیجانی گروهی بر تابآوری و امید در افراد مبتلا به سرطان [دوره 4، شماره 2] |
 |
سرمایه روانشناختی
بررسی نقش میانجی گری اضطراب مرگ در رابطه بین مولفههای سرمایه روانی اجتماعی و افسردگی در سالمندان [دوره 3، شماره 2] |
 |
شاخص توده بدنی
رابطه خودگردانی و خودکارآمدی با شاخص توده بدنی دختران دانشآموز [دوره 4، شماره 1] |
 |
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر انعطافپذیری شناختی و شفقت به خود در در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 1] |
 |
شهر تهران
اثربخشی تمرینهای ورزشی هوازی بر اضطراب کرونا و مهارتهای ارتباطی بینفردی در زنان شاغل بهبودیافته از کووید ۱۹ [دوره 2، شماره 1] |
 |
شیوع
شیوع اختلال بدریختی بدن و اختلالهای خوردن در ورزشکاران بدنسازی و آمادگی جسمی شهر اراک [دوره 2، شماره 3] |
 |
صفات شخصیت مرزی
پیش بینی سبک های سازگار شوخ طبعی بر اساس صفات شخصیت مرزی، ذهن آگاهی و خصومت [دوره 3، شماره 2] |
 |
طرحوارههای ناسازگار اولیه
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با راهبردهای کنار آمدن و مقابله با تنیدگی ورزشکاران آسیبدیده [دوره 4، شماره 1] |
 |
عاطفهپذیری منفی
پیشبینی آمادگی به اعتیاد دانشجویان بر اساس حساسیت اضطرابی و عاطفهپذیری منفی [دوره 3، شماره 3] |
 |
عصبروانشناسی
عصبروانشناسی بالینی ورزشی: گذشته، حال، آینده [دوره 1، شماره 1] |
 |
عملکرد
اثربخشی آموزش پسخوراند عصبی بر عملکرد ورزشی شطرنجبازان نخبه [دوره 3، شماره 4] |
 |
عملکرد ورزشی
ساختار زبان و بهبود عملکرد ورزشی در مشاوره روانشناسی ورزشی [دوره 2، شماره 2] |
 |
فعالیت ورزشی
پیشبینی اضطراب مرگ در پرستاران بر اساس ویژگیهای شخصیتی و اخلاق حرفهای: مقایسه پرستاران با و بدون فعالیت ورزشی [دوره 1، شماره 1] |
 |
فوتبالیستهای جوان
پیشبینی جو هیجانی خانواده بر اساس شکاف نسلی و اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی فوتبالیستهای جوان شهر تهران [دوره 2، شماره 3] |
 |
کارکرد اجرایی
مقایسه اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب و کارکردهای اجرایی نوجوانان شطرنجباز حرفهای [دوره 2، شماره 3] |
 |
کنترل تکانه
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر کنترل تکانه دانشآموزان دارای اختلال بیشفعالی کاستی توجه: مقایسهای مبتنی بر جنسیت [دوره 1، شماره 1] |
 |
کنترل قشری
بررسی نقش قشر مغز در حس درونی افراد با و بدون اختلال افسردگی اساسی: مطالعهای در تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمهای [دوره 4، شماره 1] |
 |
کووید-19
اثربخشی روش حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد بر اضطراب و کنترل هیجانات منفی نسبت به بیماری کووید-19 [دوره 2، شماره 2] |
 |
گرایش به مصرف مواد مخدر
رابطه خودگردانی هیجانی، خودکارآمدی و تابآوری با گرایش به مصرف مواد مخدر در دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 2، شماره 1] |
 |
گروه درمانی
تاثیر گروه درمانی مبتنی بر تحلیل تبادلی بر نشانههای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 1] |
 |
متقاضی کاهش وزن.
اثر مقابلهدرمانگری بر تصویر بدنی و شادکامی زنان با توده بدنی بیشتر از 30 کیلوگرم و متقاضی کاهش وزن [دوره 3، شماره 2] |
 |
مشارکت ورزشی
ارتباط مشارکت بانوان در برنامههای ورزشی با عوامل هیجانی، روانی، اجتماعی و فرهنگی [دوره 2، شماره 2] |
 |
مطالعه مروری
عوامل و اثرات روانشناختی اعتیاد به شبکههای اجتماعی: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 3] |
 |
مطالعهای مروری
اعتیاد به بازیهای رایانهای و سلامت روان: مروری روایتی [دوره 3، شماره 3] |
 |
معلم ورزش
نقش میانجیگری کیفیت ارتباط معلم ورزش با دانشآموز در رابطه بین خودگردانی هیجانی و ابراز وجود دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمان [دوره 2، شماره 1] |
 |
موفقیت
رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و موفقیت در مربیان فوتبال اروپایی و آسیایی [دوره 4، شماره 3] |
 |
مهارت پاس بغل فوتبال
اثر تمرینهای دیداری ورزشی مبتنی بر موقعیت ویژه بر اعتمادبهنفس و یادگیری مهارت پاس بغل پا در نوآموزان فوتبال [دوره 4، شماره 2] |
 |
نوآوری سازمانی
مدل علی توانمندسازی روانشناختی مربیان ورزشی منطقه ۳ تهران [دوره 3، شماره 4] |
 |
نوجوانان
رابطه اضطراب رقابتی با سبکهای مربیگری بازیکنان فوتبال نوجوان [دوره 3، شماره 1] |
 |
نوروفیدبک
مقایسه تاثیر آرامسازی و پسخوراند عصبی بر اضطراب دانشآموزان [دوره 3، شماره 1] |
 |
والیبالیستها
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر استرس ادراکشده والیبالیستهای دختر نوجوان [دوره 2، شماره 2] |
 |
ورزش
اثربخشی ورزش در بهبود سلامت روان دختران نوجوان: مطالعه مقایسه ای یوگا و دویدن آهسته [دوره 3، شماره 1] |
 |
ورزش و تمرین
مرور نظاممند اثر تمرینهای ورزشی گوناگون بر بهبود علائم منفی و عملکرد شناختی اسکیزوفرنی [دوره 2، شماره 2] |
 |
ورزش همگانی
ورزش همگانی ، احساس امنیت اجتماعی و ارزشهای اجتماعی: پیشبینهای سرزندگی اجتماعی در نمونه ایرانی [دوره 1، شماره 1] |
 |
ورزشکار
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر احساس مثبت نسبت به همسر، در زنان ورزشکار متاهل مراجعهکننده به مجموعههای ورزشی منطقهای [دوره 2، شماره 4] |
 |
ورزشکاران
بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهزیستی روانشناختی ورزشکاران [دوره 3، شماره 1] |
 |
ورزشکاران
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر تابآوری و سبکهای اسنادی ورزشی زنان ورزشکار [دوره 4، شماره 2] |
 |
ورزشکاران
مقایسه سبکهای پرخاشگری دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 2، شماره 1] |
 |
ورزشکاران
بررسی اعتیاد به الکل نگاهی ویژه به ورزشکاران: مطالعه مروری [دوره 4، شماره 3] |
 |
ورزشکاران
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اهمالکاری و فرسودگی دانشآموزان ورزشکار شهر مرند [دوره 3، شماره 4] |
 |
ورزشکاران نوجوان
رابطه نشخوار ذهنی مثبت و کمالگرایی با اضطراب رقابتی در ورزشکاران نوجوان [دوره 4، شماره 2] |
 |
ویژگیهای شخصیتی
مقایسه ویژگیهای شخصیتی زنان ورزشکار با غیرورزشکار [دوره 2، شماره 4] |
 |
ویژگیهای فردی
رابطه ویژگیهای فردی با مهارتهای ذهنی ژیمناستهای نخبه ایرانی [دوره 4، شماره 1] |
 |
هنجاریابی
ساخت و اعتباریابی آزمون آمادگی ابتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 3، شماره 3] |
 |
هنجاریابی
هنجاریابی پرسشنامه درماندگی آموختهشده: نسخه فارسی فرم کوتاه [دوره 3، شماره 3] |
 |
یکپارچگی حسی
مقایسه اثربخشی مداخلههای یکپارچگی حسی و سازماندهی مجدد اعصاب مرکزی بر حافظه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 3، شماره 2] |
 |
s
اثربخشی تمرین ترکیبی فعالیت بدنی و پسخوراند عصبی بر بهبود کیفیت خواب کودکان دارای اختلال بیشفعالی کاستی توجه [دوره 3، شماره 2] |